Til hovedinnhold

Driftsstatus

Du kan nå oppdatere deg på driftsstatus for våre anlegg, se under for oppdatering:

Informasjon:

 

 

Pågående feil:  

  • Vi har fortiden en utfordring med at våre kunder blir dobbeltregistret og fakturert for parkeringer på Mosseporten.
    Vi er klar over problemet og vi gjør alt vi kan for å løse problemet.



Tidligere feil:

 

  •   Hei! Vi har dessverre hatt en teknisk feil som gjør at enkelte som både har Parklink og Easypark appene, i tidsrommet 28 -30 sept på våre kameraanlegg, kunnet oppleve noe som kan virke som dobbeltbelastning. Det er ingen som har litt belastet dobbelt, men det ser ut som om man har pågående parkering i Parklink, mens man for samme parkering har betalt i Easypark.  Det er i Easypark som belastningen er gjort, og vi vil rette opp i våre systemer slik at den tilsynelatende pågående parkeringen slettes. Vi beklager på det sterkeste det som har skjedd og sikrer at det ikke skjer igjen. På forhånd takk for forståelsen»

For spørsmål om driftsstatus ta kontakt på: Kontakt oss