Til hovedinnhold

Kundeservice

Vår kundeserviceavdeling er ansvarlig for behandling av alle henvendelser fra kunder. Denne avdelingen håndterer langtidsleie av p-plasser, klager på kontrollsanksjoner, samt alle andre henvendelser vedrørende parkering på områdene vi drifter.

Kontakt OSS

For at du som kunde skal få svar på din henvendelse raskt og effektivt ber vi deg bruke kontaktskjema. Bruk det skjemaet som er riktig for din henvendelse og fyll inn nødvendig informasjon. For spørsmål vedrørende app, ta...

Klage på kontrollsanksjon

For sanksjoner ilagt vennligst benytt QR-koden på ileggelsen.

Det er også mulig å ta i bruk klageskjema, se link til klageskjema under. 

Er du ilagt kontrollsanksjon av Time Park AS (starter med sifrene 600....) vennligst benytt denne linken:
https://tpark.urbancustomer.net/customer-web/tpark/login

Er du ilagt kontrollsanksjon av Time Park Service AS (starter med sifrene 200....) vennligst benytt denne https://tparkservice.urbancustomer.net/customer-web/tparkservice/login

Tidsfrister og betingelser

Klagen må fremsettes skriftlig innen 3 uker etter at kontrollsanksjonen er ilagt.
Klagen må inneholde eventuelle bevis/dokumentasjon, som har betydning for saksbehandlingen. Vi tar dessverre ikke imot klager på ilagte kontrollsanksjoner per telefon.

Klagen må inneholde minst følgende:

- Navn og adresse på fører
- Saksnummer eller nummer på kontrollsanksjonen
- Registreringsnummeret på kjøretøyet
- Kortfattet tekst om hvorfor kontrollsanksjonen bestrides

Parkeringsforskriften

Fra 01.01.2017 vil vi regulere våre plasser etter bestemmelsene i den nye parkeringsforskriften. 

Forskrift om vilkårsparkering for allmennheten og håndheving av private parkeringsreguleringer (parkeringsforskriften)