Driftsstatus
Du kan nå oppdatere deg på driftsstatus for våre anlegg, se under for oppdatering:
Informasjon:
Pågående feil:
-
Tidligere feil er løst.
Tidligere feil:
- Det har blitt oppdaget en feil med samtlige Nortronic betalingsautomater. Dette gjelder områdene. Åsane, Finnsnes. Florø, Vågsbygd, Lagunen, Oslo (Gunerius), Lørenskog Triaden (Øvre plass.) , og Sandviksveien 176-186.Vi jobber med å finne løsning på problemet.
An error has been discovered with all Nortronic payment machines. This applies to the areas. Åsane, Finnsnes. Florø, Vågsbygd, Lagunen, Oslo (Gunerius), Lørenskog Triaden (Øvre plass.), and Sandviksveien 176-186 We are working to find a solution to the problem.
- Mange kunder opplever nå å få varsl om trekk og blir trukket flere ganger for sine avtaler.
Dette skyldes dessverre at systemet ikke har klart å prosessere all informasjon som har blitt sendt og dermed har dette blitt sendt på nytt helt til systemet har klart å fullføre spørringen.
Vi er klar over problemet og vi jobber på spreng for å løse sette.
Alle som har blitt trukket feil vil få dette refundert så fort alt er gjennomgått manuelt og sjekket.
Many customers now experience being notified of withdrawals and are being withdrawn several times for their agreements.
Unfortunately, this is because the system has not been able to process all the information that has been sent and this information has been sent again until the system has managed to complete the query. We are aware of the problem, and we are working hard to solve it, anyone who has been wrongly drawn will be refunded as soon as everything has been manually reviewed and checked. - Vi har fortiden en utfordring med at våre kunder blir dobbeltregistret og fakturert for parkeringer på Mosseporten.
Vi er klar over problemet og vi gjør alt vi kan for å løse problemet.
- Hei! Vi har dessverre hatt en teknisk feil som gjør at enkelte som både har Parklink og Easypark appene, i tidsrommet 28 -30 sept på våre kameraanlegg, kunnet oppleve noe som kan virke som dobbeltbelastning. Det er ingen som har litt belastet dobbelt, men det ser ut som om man har pågående parkering i Parklink, mens man for samme parkering har betalt i Easypark. Det er i Easypark som belastningen er gjort, og vi vil rette opp i våre systemer slik at den tilsynelatende pågående parkeringen slettes. Vi beklager på det sterkeste det som har skjedd og sikrer at det ikke skjer igjen. På forhånd takk for forståelsen»
For spørsmål om driftsstatus ta kontakt på: Kontakt oss