Til hovedinnhold

Kundeservice

Vår kundeserviceavdeling er ansvarlig for behandling av alle henvendelser fra kunder. Denne avdelingen håndterer langtidsleie av p-plasser, klager på kontrollsanksjoner, samt alle andre henvendelser vedrørende parkering på områdene vi drifter.

Kontakt OSS

Åpningstider:

Mandag–fredag       kl. 08:00-19:00
Lørdag                         kl. 10:00-17:00
Søndag                       Stengt

Avvik kan forekomme.

 

Time Park henvendelser:

  • Du kan sende kundehenvendelser via kontaktskjema.
  • For henvendelser vedr. leie/utleie av p-plass, kontakt oss gjerne via kontaktskjema.
  • For henvendelser ifm. overgangen fra Parklink avtaler til Time Park FIX avtaler, vennligst kontakt oss her.
  • Gjelder henvendelsen generelle driftshenvendelser, vennligst send inn din sak her.

 

Parklink:

Har du spørsmål angående bruk av Parklink-appen? Ta kontakt med Parklink ved å fylle ut vedlagt kontaktskjema: https://parklink.no/kontakt-oss/ 

 

EasyPark:

Har du spørsmål angående bruk av EasyPark-appen? Se https://www.easypark.com/no-no/support eller ta kontakt på e-post: kundeservice@easypark.net/ tlf: +47 23 30 88 80.

 

Time Park kundeservice:

Vårt telefonnummer er 23 08 01 99.
Vi tar dessverre ikke imot klager på ilagte kontrollsanksjoner per telefon. Benytt klageskjema eller QR-koden på ileggelsen. 

 

Pressekontakt:

Henrik Begby Andersen - Administrerende direktør (CEO): TimePark AS/TimePark Service AS. Henrik.begby.andersen@timepark.no

 

Postadresse:

Time Park AS/Time Park Service AS
Postboks 489 Sentrum
0105 Oslo

Klage på kontrollsanksjon

For sanksjoner ilagt vennligst benytt QR-koden på ileggelsen.

Det er også mulig å ta i bruk klageskjema, se link til klageskjema under. 

Er du ilagt kontrollsanksjon av Time Park AS (starter med sifrene 600....) vennligst benytt denne linken:
https://tpark.urbancustomer.net/customer-web/tpark/login

Er du ilagt kontrollsanksjon av Time Park Service AS (starter med sifrene 200....) vennligst benytt denne https://tparkservice.urbancustomer.net/customer-web/tparkservice/login

Tidsfrister og betingelser

Klagen må fremsettes skriftlig innen 3 uker etter at kontrollsanksjonen er ilagt.
Klagen må inneholde eventuelle bevis/dokumentasjon, som har betydning for saksbehandlingen. Vi tar dessverre ikke imot klager på ilagte kontrollsanksjoner per telefon.

Klagen må inneholde minst følgende:

- Navn og adresse på fører
- Saksnummer eller nummer på kontrollsanksjonen
- Registreringsnummeret på kjøretøyet
- Kortfattet tekst om hvorfor kontrollsanksjonen bestrides

Parkeringsforskriften

Fra 01.01.2017 vil vi regulere våre plasser etter bestemmelsene i den nye parkeringsforskriften. 

Forskrift om vilkårsparkering for allmennheten og håndheving av private parkeringsreguleringer (parkeringsforskriften)